göteborg + nya skor , dålig upd..

atering, jag vet :(
men jag har varit i göteborg på körresa, det var rätt nice att va på liseberg då, åkte atmosfear, bajsa nästan på mig i kön, så nervös, sen var det skitkul! högst i europa 140 meter, 100 sekunder upp, 3 sekunder ner, så jäääävla kul! somnade halv två båda nätterna, föresten, min mobil dog i atmosfear, nåja.


sen kom vi hem igår och jag köpte nya skor på maxi!
bild kommer längre ner, vill bara visa en atmosfearbild.

SÅ hög är den inte
men här är bild på mina skor , och andra random bilder från göteborg..


jordgubbs-smaken smakade konstigt nog vattenmelon :S


spegelhuset :D

och nu , bild på mina naglar som jag hade i gbg !




ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0